+48 600 232 999 zamowienia@masterboxcatering.pl

Regulamin

§1 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług, świadczonych przez D&Z GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Erazma z Zakroczymia 7/1, REGON: 36100587400000, NIP: 7272795112 KRS: 0000548296, zwanym dalej
„MASTERBOX”.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
§2 Definicje
Usługi – Przygotowanie i dostarczanie przez MASTERBOX posiłków w zestawach w ramach tzw. cateringu dietetycznego
Klient – Pełnoletnia osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy, korzystająca z Usług
§3 Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia („Zamówienie”) jest Usługa albo Usługi w wybranym przez Klienta, jednym z wariantów dostępnych na stronie.
2. Charakterystyka poszczególnych diet dostępna jest na stronie internetowej.
3. Każda dieta z oferty MASTERBOX to zestaw kolejno 3 posiłków dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek lub 5 posiłków dziennie: śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja.
4. Każdy z posiłków dostarczany jest w szczelnie zamkniętym pojemniku, opatrzonym samoprzylepną etykietą zawierającą informację o wartości energetycznej każdego dania. Posiłki dostarczane są w papierowej torbie z informacją o znajdującej się wewnątrz diecie.
5. Ceny poszczególnych BOXÓW, obowiązujące w dniu złożenia danego Zamówienia określone są w cenniku, dostępnym pod adresem www.masterboxcatering.pl.
6. Zamówienie testowe (dzień próbny) jest ofertą promocyjną i może być złożone tylko raz przez danego Klienta oraz maksymalnie dwa razy pod ten sam adres. W przypadku złożenia takiego zamówienia kilkukrotnie, zamówienie nie zostanie zrealizowane.
7. Nie ma możliwości wykluczeń wybranych składników z diety
§4 Złożenie zamówienia
1. Zamówienie Usług następuje poprzez złożenie odpowiedniej dyspozycji przez osobę, zamierzającą skorzystać z Usług („Zamawiający”):
1a Poprzez odpowiedni formularz, dostępny pod adresem dostępny przez 24h na dobę.
1b Mailowo poprzez wysłanie wiadomości e- mail na adres zamowienia@masterboxcatering.pl
2.Diety realizowane są w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia i potwierdzenia wpłaty.
3. Dostępne formy kontaktu to kontakt telefoniczny, mailowy.
4. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest zaksięgowanie odpowiedniej kwoty na podanym rachunku bankowym lub wysłanie potwierdzenia wpłaty.
5. Klient podczas składania zamówienia zobowiązany jest do podania swoich danych osobowych, adresu do dostawy cateringu wraz z informacjami dodatkowymi dostępu do wskazanego adresu (np. kod dostępu) oraz numeru telefonu.
6. Przyjęcie i zrealizowanie Zamówienia nie stanowi przyjęcia odpowiedzialności MASTERBOX za ewentualne niekorzystne samopoczucie Klienta, lub negatywną reakcję organizmu na zestaw składników, w szczególności z powodu braku wiedzy i wpływu MASTERBOX o pozostałych przyjmowanych przez klienta płynach i produktach.
§5 Płatność za zamówienie

  1. Zamawiający zobowiązany jest dokonać płatności za Zamówienie przed jego realizacją na podstawie potwierdzenia zamówienia w następujący sposób: klasycznym przelewem bankowym na wskazany w potwierdzeniu Zamówienia rachunek bankowy lub poprzez płatności online.
  2. W przypadku wyboru płatności przelewem bankowym realizacja zamówienia następuje po przesłaniu przez Klienta potwierdzenia wykonania przelewu w formie PDF na obowiązujący adres skrzynki mailowej. Potwierdzenie płatności należy wysłać najpóźniej na 2 dni robocze do godziny 15.00 przed planowaną datą realizacji Zamówienia. W przeciwnym wypadku realizacja Zamówienia zostanie opóźniona.
  3. MASTERBOX uprawniony jest do wstrzymania się z realizacją Zamówienia do otrzymania należności za dane zamówienie.

§6 Dostawa
1. Dostawca zastrzega sobie możliwość dostarczenia zamówienia w innych godzinach niż preferowane przez klienta, zachowując przedział czasowy 20:00- 7:00.
2. Dostawy realizowane są od niedzieli do czwartku, z wyłączeniem dni świątecznych oraz terminów o których MASTERBOX poinformuje Klienta poprzez platformę Internetową, portale społecznościowe, mailowo lub poprzez informację załączoną do diet.
3. W razie nieodebrania przez Klienta Zamówienia poprzez nieobecność osoby upoważnionej do odbioru lub jakąkolwiek inną okoliczność nie zgłoszoną do godz.13:00 dnia poprzedzającego Dostawę, bądź błędnie podanymi szczegółami adresowymi dostawy, brak kodu do domofonu czy też klucza do klatki schodowej, przedmiot Zamówienia uważa się za skutecznie doręczony. Klient nie jest w takim wypadku uprawniony do domagania się zwrotu należności za Zamówienie w części przypadającej na dany dzień lub zgłaszania jakichkolwiek innych roszczeń z tytułu nieotrzymania Zamówienia.
4. W sytuacji wystąpienia czynników niezależnych i nie wynikających z winy MASTERBOX (np. warunki atmosferyczne, decyzje służb państwowych itp.), powodujących utrudnienie lub uniemożliwienie dostawy, firma nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie cateringu, a klientom nie przysługuje możliwość złożenia reklamacji, rekompensata ani odszkodowanie.
§7 Zmiana i anulowanie zamówienia
1. Klient uprawniony jest do zmiany Zamówienia w części dotyczącej: terminów poszczególnych dostaw lub adresu dostawy. Zmianę uważa się za dokonaną z chwilą otrzymania przez Klienta od MASTERBOX wiadomości zawierającej jej potwierdzenie.
2. Klient uprawniony jest do anulowania Zamówienia w wybranym przez siebie dniu nie później niż do godz. 10:00 na 2 dni robocze przed planowaną datą anulowania zamówienia.
3. O chęci zmiany lub anulowania Zamówienia w danym dniu Klient zobowiązany jest poinformować MASTERBOX telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod adresem zamowienia@masterboxcatering.pl
4. Zamówienie ulega wydłużeniu o taką ilość dni, dla których Klient skorzystał z uprawnienia do anulowania Zamówienia. Klientowi nie przysługuje prawo domagania się zwrotu należności za Zamówienie z tytułu jego częściowego anulowania. Zamówienie zostaje zawieszone do wykorzystania w terminie 30 dni od daty anulacji.
5. W przypadku zmiany diety w trakcie trwania zamówienia na pakiet o wyższej wartości, klient zobowiązany jest dokonać dopłaty do godz. 8:00 dnia poprzedzającego dostawę.
6. Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu różnicy w przypadku zmiany diety na tańszą w trakcie trwania zamówienia.

§8 Reklamacje
1. W razie niezgodności przedmiotu Zamówienia lub sposobu jego realizacji ze złożonym Zamówieniem lub niniejszym regulaminem, Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji w terminie 24 h od realizacji zamówienia. Zgłoszenia po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane. Reklamacje dotyczące braku dostawy należy zgłaszać maksymalnie do godz. 10:00 w dniu dostawy.
2. Reklamacja winna zostać złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod adresem: biuro@masterboxcatering.pl
3. Reklamację uważa się za złożoną z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia reklamacji.
4. Reklamacja zostanie rozpatrzona nie później niż w przeciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia reklamacji.
5. W razie uwzględnienia przedmiotu reklamacji MASTERBOX poinformuje Klienta o możliwości wymiany przedmiotu Zamówienia danego dnia roboczego bądź rekompensaty za niewywiązanie się z przedmiotu Zamówienia poprzez kontakt telefoniczny bądź drogą mailową.
6. W razie stwierdzenia przez MASTERBOX , iż Reklamacja jest niezasadna w szczególności z uwagi na zgodność przedmiotu Reklamacji z Zamówieniem, MASTERBOX poinformuje Klienta o fakcie nieuwzględnienia Reklamacji w terminie nie dłuższym niż 7 dzień przedstawiając stosowne uzasadnienie.
7. W razie nieuwzględnienia Reklamacji z braku możliwości dostarczenia Klientowi będącego przedmiotem wymiany posiłku lub posiłków z przyczyn leżących po stronie Klienta lub niezwrócenia przez Klienta w nienaruszonym stanie reklamowanego posiłku lub posiłków przedstawicielowi MASTERBOX , który dostarczył Klientowi posiłek lub posiłki celem wymiany, MASTERBOX należna będzie kwota odpowiadająca wartości
dostarczonych Klientowi posiłku lub posiłków zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem MASTERBOX.
§9 Promocje
Promocje organizowane przez MASTERBOX nie łączą się ze sobą, chyba, że jest to wyraźnie napisane w warunkach.
§10 Polityka prywatności
Wszystkie dane osobowe oraz teleadresowe uzyskane w procesie rejestracji zamówienia są gromadzone i przechowywane zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.). Dane te nie będą użyczane, ani udostępniane osobom trzecim i będą przetwarzane i przechowywane wyłącznie w celach realizacji zamówienia i celach marketingowych. Administratorem danych jest D&Z GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Erazma z Zakroczymia 7/1, REGON: 36100587400000, NIP: 7272795112 KRS: 0000548296. Dostęp Klienta do swoich danych osobowych oraz zmiana lub poprawienie jest prawem Klienta i można tego dokonać poprzez kontakt mailowy. Podanie swoich danych osobowych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania zrealizowanie zamówienia będzie utrudnione lub niemożliwe według oczekiwań Klienta.
§11 Regulamin
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na niniejszy regulamin.
2. Treść regulaminu może ulec zmianie bez uprzedzenia.

§12 Program lojalnościowy

  1. Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być każdy Klient, który w Okresie obowiązywania Programu Lojalnościowego założy Konto w Serwisie Internetowym oraz przystąpi do Programu Lojalnościowego (dalej: „Uczestnik”).
  2. W celu przystąpienia do Programu Lojalnościowego, Uczestnik zakłada Konto na stronie www.masterboxcatering.pl, co powoduje zawarcie z Organizatorem umowy uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
  3. Organizator przyznaje Uczestnikowi Punkty lojalnościowe zgodnie z następującymi warunkami:
    1. za każde 50 zł wydane na Zamówienie za pośrednictwem Konta, Uczestnik otrzymuje 50 punktów;
    2. za każde 50 zł wydane na pierwsze Zamówienie za pośrednictwem Konta przez Klienta, który wskaże indywidualny kod zniżkowy Uczestnika, Uczestnik otrzymuje 100 punktów;
    3. za założenie Konta wraz z jednoczesnym złożeniem Zamówienia oraz wyrażeniem zgód marketingowych, Uczestnik otrzymuje 1000 punktów.
    4. za każdy oceniony posiłek Uczestnik otrzymuje 10 punktów, ocena po zakończonym zamówieniu to dodatkowe 100 punktów.
  4. Punkty lojalnościowe gromadzone są na Koncie Klienta w zakładce o nazwie: Skarbonka. Punkty uznaje się za przyznane z chwilą ich zaewidencjonowania na Koncie jako przyznane, co następuje niezwłocznie po spełnieniu warunków ich przyznania określonych w niniejszym Regulaminie Programu Lojalnościowego. Uczestnik może w każdej chwili dokonać sprawdzenia aktualnego salda Punktów lojalnościowych za pośrednictwem Konta lub kontaktując się z Organizatorem.
  5. Jeżeli nie dojdzie do pełnego świadczenia Usług na podstawie Zamówienia, w związku z którym Uczestnikowi zostały przyznane punkty (np. w przypadku odstąpienia od umowy o świadczenie Usług lub jej rozwiązania, nieważności lub bezskuteczności umowy o świadczenie Usług, anulowania Zamówienia) lub w przypadku nadużyć Uczestnika, czy też błędnego zaksięgowania danej czynności, punkty nie zostaną Uczestnikowi przyznane lub zostaną anulowane.
  6. Punkty lojalnościowe zgromadzone w Skarbonce nie podlegają wymianie na pieniądze i nie są pieniądzem elektronicznym.
  7. Punkty lojalnościowe nie mogą zostać przeniesione przez Uczestnika na inne Konto. Uczestnik nie może przekazać swoich Punktów lojalnościowych innemu Uczestnikowi.
  8. Punkty lojalnościowe są ważne w okresie obowiązywania Programu Lojalnościowego. Po upływie terminu ich ważności nie mogą być wymieniane na inne Nagrody i są kasowane.
  9. Organizator może wypowiedzieć umowę uczestnictwa w Programie Lojalnościowym Uczestnikowi z ważnych powodów z 14-dniowym terminem wypowiedzenia. Za ważne powody, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, uznaje się naruszenie przez Uczestnika postanowień Regulaminu Programu Lojalnościowego, Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa w związku z Programem Lojalnościowym. Organizator wskazuje w wypowiedzeniu jego przyczynę.
  10. Organizator może wykluczyć Uczestnika z udziału w Programie Lojalnościowym ze skutkiem natychmiastowym, po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego, jeśli działania Uczestnika budzą uzasadnione przypuszczenie, że mogą prowadzić do prób obejścia Regulaminu Programu Lojalnościowego lub Regulaminu.
zamów online